Lift – Jaffa – címketervezés

Ez szintén egy cocacolacompany termék nyertes csomagolásterve. Ez a megbízás nagy kedvencem volt. Úgy van az előírás, hogy ha egy termékben nincs valahány ezrelékben gyümölcs, akkor a csomagolásán sem jelenhet meg gyümölcs ízillusztrációként. Ezért van ez a narancsárga tűzkerék a címkén. Igen ám, de ez még így is nagyon hasonlított egy szelet narancsra, ezért érkezett a marketingosztályról az a kérés, amit soha nem felejtek el: “Stilizáljam még 7–10%-kal a narancsot!” Akkoriban még nem volt az Adobe Illustrator-ban paraméterezhető “stilization” opció. Remélem, ma már van!

Lift - Jaffa csomagolásterv

 

 

Tűnődésre késztet, hogy a jaffa narancsban nem volt akkoriban narancs, viszont a citromos Domestos-ban mindig volt citrom ezért is lehetett ott a cimkéjén illusztrációnak.

Most szólj hozzá...

hozzászólás

figyelmeztetés
FONTOS FIGYELMEZTETÉS!
Csak akkor maradj az oldalon, ha nem vagy közeli rokonom  és egészen biztos, hogy elmúltál már 18 éves!